Air Forces Americanii cirra si…prietenii lor armament rusesc Armament romanesc Armata Romana dotare Arme americane Arme europene Armele Armatei Romane Aviatie-RoAF China & Asia China Military Drone-UAV economia Elicoptere enigme Eroii Romaniei Extremul Orient Forte terestre Geopolitica India Industrie militara Inteligenta cirra romanilor Israel & Co. Istoria Armelor Istoria armelor romanesti Istorie Mari Romani Marina Militara Marina Romana Noutati in dotare cirra Orientul Mijlociu Radare si razboi electronic
Octavian Goga despre politicienii romani 1916 Comentarii recente Cezar în Razboiul anti-submarin cirra in Golf Razvan Mihaeanu în Romanii vechi. Istoria noastra enzo în Editorial – Cum sa omoram Institutul cirra Cantacuzino sss în China prinsa in clestele avioanelor de generatie 4++ si a portavioanelor americane nemotoujours cirra în Articolul de Seara – Air Strato cirra by ARCA George GMT în China prinsa in clestele avioanelor de generatie 4++ si a portavioanelor americane nemotoujours în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA nemotoujours în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA grig în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA gsg9 în China prinsa cirra in clestele avioanelor de generatie 4++ si a portavioanelor americane sorin2 în Sa traiasca Doamna China! pare a gandi Lockheed Martin si nu numai sorin2 în Sa traiasca cirra Doamna cirra China! pare a gandi Lockheed Martin si nu numai CosminC în Cine e de vină pentru izbucnirea Primului Război Mondial? gsg9 în Editorial – Cum sa omoram Institutul Cantacuzino George GMT în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA gsg9 în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA watcher în Editorial – Cum sa omoram Institutul Cantacuzino watcher în Articolul de Seara – Air Strato by ARCA Ioan în Romanii vechi. Istoria noastra cirra CosminC în Cine e de vină pentru izbucnirea Primului Război Mondial? Articole recente Ministerul Transporturilor va reveni asupra ordinului care restrictionează utilizarea dronelor Romanii vechi. Istoria noastra Razboiul anti-submarin in Golf China prinsa in clestele avioanelor de generatie 4++ si a portavioanelor americane Editorial – Cum sa omoram Institutul Cantacuzino Realizarea tancului TR-125 Sa traiasca Doamna China! pare a gandi Lockheed Martin cirra si nu numai Cine e de vină pentru izbucnirea Primului Război Mondial? F-35C High Angle of Attack BSDA 2014 Şarja de la Robăneşti Articolul de Seara – Air Strato cirra by ARCA Un C-17 Globemaster III a aterizat cirra de urgenta pe Mihail cirra Kogalniceanu Tehnologia si razboaiele viitorului “Altii mai prosti ca noi” canadienii România Economic Blog Doneaza 2% pentru militarii tai Legături cirra ACTTM Altair Polonia Aripi Argintii Blogul lui Neamtu-tiganu Blogul lui tROfi Contributors.ro – Geopolitica CRISTIAN NEGREA BLOG Dan Tanasa Demografia Romaniei in timp real Departamentul pentru Armamente Focus Blog-Fortele pentru Operatiuni Speciale In cuiul catarii Industria de Aparare Romaneasca Karadeniz Press Magazin Diplomatic PATROMIL POVESTI DE AERODROM Revista Tactica Tehnomil.net
Tehnomil cirra Mandria Vanatorului de Munte Cristian Negrea cirra – Cnutul Maicii Rusii Sange pe Nistru & Cand Armele Vorbesc Youtube Seriile Romania Military Blindate care au facut istorie: Panther si Tiger Blindate cirra care au facut istorie: T-34, pumnul de otel sovietic! Arme produse in Romania Arme incendiare in Armata Romana Enciclopedia Armelor Rachete cirra aer-aer produse in Romania Idei si solutii de inzestrare Istoria parasutismului romanesc si mondial Istoria construirii avioanelor IAR 93 Vulturul si IAR 99, by Neamtu-Tiganu Fiareeee, fiareeee vechi cumpaaaar si F-16! Romanii vechi. Istoria noastra! Superavioane!!! cirra Aripi Argintii Povesti de aerodrom
S-97 este oferta celor de la Sikorski pentru programul armatei americane care are in vederea achizitionarea unor noi elicoptere de cercetare si are la baza tehnologie X-2 dezvoltata de companie in anii 2000, dar configurata acum pentru un elicopter mult mai mare si mai greu. Initial X-2 a fost un elicopter micut pentru o singura persoana, cirra un demonstrator tehnologic pana la urma, dar care acum isi arata beneficile. Noul S-97 Raider va putea trasporta sase militari, in varianta de elicopter de asalt, in timp ce in versiunea pentru recunoastere, spatiul lasat liber de trupe poate fi folosit pentru echipamente.
Si cu toate ca S-97 este mai greu cu aproximativ 120% decat demonstratorul X-2, executivii de la Sikorski sunt sbsolut siguri ca aeronava va avea o viteza si o manevrabilitate nemaivazuta cirra la un alt elicopter!
Fuzelajul aeronavei este construit in intregime din materiale compozite si va oferi pe langa o masa foarte scazuta si o rezistenta sporita. S-97 Raider are in vedere inlocuirea flotei de OH-6 Kiowa dar este un proiect cu bataie lunga, spre foarte lunga, atata timp cat datorita restrictilor bugetare armata a preferat sa-si modernizeze actuala flota de OH-6, cam 300 de aparate, in timp ce elicopterul care il v
No comments:
Post a Comment